komplexni_servis

Komplexní servis – servisní smlouva

Omezte svoje starosti na minimum – Využijte náš komplexní servis ošetřený servisní smlouvou. Získáte sadu služeb, skládající se z auditu systému, preventivních prohlídek, přístupu k naší zelené lince a webovému hlášení poruch, předzásobení klíčovými náhradními díly, až 30% slevu na náhradní díly.

Jak komplexní servis funguje?

    • Připravíte seznam veškerých strojů
    • Náš tým spolu s vámi identifikuje, která zařízení jsou pro provoz klíčová
    • U klíčových zařízení společně naplánujeme servisní prohlídky
    • Servisní technici v průběhu první servisní prohlídky sestaví seznam klíčových náhradních dílů, které jsou následně k disposici v průběhu případných oprav
    • Součástí každé servisní prohlídky je naplánování následných kroků, jako jsou údržba, servisní zákroky, případně výměna vašeho zařízení
    • Na základě výstupního protokolu o servisní prohlídce a dalších dat od Vás naše technické oddělení připraví návrh optimalizace provozu s potenciálem možných úspor
    • V případě potřeby servisního zásahu nahlásí vaši zaměstnanci poruchu ať už prostřednictvím formuláře na našich stránkách, či telefonicky
    • Naši servisní technici dorazí na místo, případně si převezmou zařízení k opravě v našem servisním středisku
    • Veškeré servisní úkony provedené na zařízení jsou zaneseny do karty zařízení

Přizpůsobení servisních smluv na míru Vašim specifickým požadavkům je dobrým způsobem k dosažení úspory peněžních prostředků. Součástí balíčku může na základě vašich požadavků být i elektronická evidence zařízení.